27 april 2012

Hoppsan

Jag lekte runt lite med bloggers nya mallar i all hast en kväll, och plötsligt hade jag ändrat inställningarna och tappat bort min gamla bakgrund och header. Trött på fixande i allmänhet och datorer i synnerhet orkade jag inte lösa det på stört, utan lät det helt enkelt vara.
Sen har jag roat mig med att kolla på inlägg i Mosaikform och annan form och formerat en bild i mitt huvud av vad jag skrivit under åren. För plötsligt blev det mycket översiktligt. Och se, det har varit ganska roligt. Jag ser vad jag inte har behov av längre och vad jag bör fördjupa. Både här och i längre texter.
Så hoppsan blev något bra. Nu ska jag strax försöka återställa bloggens utseende till något som liknar den ursprungliga formen.Så fort jag orkar med fix i allmänhet och datorer i synnerhet.

Inga kommentarer: