18 september 2010

Komposten - ett Gudinneforum



Komposten - ett Gudinneforum. En favoritplats och ett alldeles ovanligt ställe där Gudinnetroende i Sverige delar sina tankar om hur det är att leva med Gudinnan, och mycket annat som ingår i att leva i en magisk värld. Men vi behöver modiga medlemmar och skribenter. Som tycker, berättar, kommenterar, tipsar och delar med sig av sin ovärderliga erfarenhet. Utan detta blir det ingen aktion i något forum. Det är medlemmarnas energi som gör det.
Så vill du komma och vara med och bidra. Välkommen! Är du redan medlem och tror att du inte har något att säga? Glöm det. Aktiv Gudinnetro är ingenting annat än den sammanlagda summan av erfarenheten hos dem som lever den. Här krävs inga experter, utan bara ditt levda liv. Jag ser fram emot att mötas i den tekniska Väven, och kanske i en ännu större Väv så småningom.

(bild: Sara Glass)

2 kommentarer:

Madde sa...

Äntligen äntligen äntligen ett svenskt forum där man kan diskutera allt som har med gudinnan, magi och annat smått och gott... har redan skickat in en ansökan om medlemskap och hoppas att jag blir godkänd.

Jag måste säga att jag gillar vad jag läser. Din blogg ska jag absolut fortsätta att följa :)

S.A.I. Steve Lando sa...

aktiv gudinnetro, praktiserande gudinnedyrkan

att sprida, att efterleva
att besmältas av