16 februari 2014

Den 20e April, Alternativmässa i Häxans hus


Förr eller senare kommer det bli dags att komma upp till ytan igen efter Restid, Drömtid, Skapartid, Skrivtid, Ingen tid och inga tider att passa. Inte än, inte än.... men

Den 20:e April är jag hemma i Sverige, och befinner mig i Henset utanför Hörby, för då har Häxans hus en alternativmässa. Med mig har jag en bunte böcker Nordiska gudinnor, VarDagsmagi för dagen kvinnor, som jag gärna berättar om, liksom information om sommarens endagars och halvdagarskurser, och kanske något annat. Framför allt kommer jag att vara i gott sällskap: Förutom Linda Häxans hus ägare Linda Braekhus och hennes fina grejer kommer vännen och smyckeskonstären Majjsan visa sina alviska smycken, goda saker finns från Torplyckans skafferi och SanktaSignes Regndroppsterapi presenteras. Och mycket annat. Ser fram emot en bra dag.

( Foto: Mia Freden, från Dzibilchaltun, Yucatan, Mexico)

Inga kommentarer: