15 april 2010

Hett Hedna-tips och en Ödmjuk Förfrågan

Spindelmor kallar hon sig på forumet - Vännen som skapade Gudinneforum Komposten. Nu behöver hon en paus och jag har lovat att ta över stafettpinnen ett tag. I samma veva har Spindelmor rensat upp och förenklat forumet och det är nu mycket mer överskådligt. Det finns en öppen del som går bra att gå in och läsa som gäst, och en dold enbart för medlemmar där vi har möjlighet att vara lite mer personliga.
Eftersom aktivitet föder mer aktivitet letar jag nu efter några skribenter som kan tänka sig göra kontinuerliga inlägg under en period inom ett av sina favoritämnen. Det kan handla om Gudinnans örter, att leva med månfaserna, eller en djupdykning på en särskilt älskad Gudinna. Skrivmässigt är kraven ganska så låga på ett forum. Vi kommunicerar trots allt, det är ett substitut för samtal och det är helt ok. att vara pratig i sin stil. Det man dock måste räkna med är att vara flexibel, gilla frågor, och att ett inlägg kan ta en helt annan vändning än man först tänkt sig.
Intresserad? Gå in på forumet, ansök om medlemskap och sätt igång så fort det blivit klart. Om du är i behov av en särskild kategori, eller vill ha tips på var i forumet det passar bäst att skriva om ditt ämne: Hör av dig till mig per bloggens kontaktmail, eller bli medlem och maila mig direkt på forumet.
Besök också gärna forumet som gäst eller bli medlem och haka på vilken diskussionstråd du känner för. Välkommen säger jag och mina trevliga Kompostmedlemmar.

Inga kommentarer: