11 juli 2015

Vilda runor ... i väntans tider

Min andra bok vid namn Vilda runor - magiska tecken i vardagen, har gått sin publicering framskjuten många gånger. Eftersom jag med jämna mellanrum får förfrågningar, så vill jag meddela status som är som följer:
Min förläggare är allvarligt sjuk, och boken ligger nu färdigskriven, redigerad till hälften, med klara illustrationer och omslag, och vaggar i väntans vatten, oklart när hon får se dagens ljus.
Tyvärr kan jag inte ge klarare besked idag. Allt kommer den tid det ska säger många visa människor. Jag trummar för min förläggares hälsa, och tackar för tålamod - Ert och mitt eget.


(Foto: Helrunan montage papper, kaffe och bläck)

1 kommentar:

Wildaa sa...

Väntar och längtar efter boken, hoppas att den snart föds med Audhumblas magiska födslo kraft och ur runans hjälp.